En kväll i Mikka stil



Denna kvällen har varit toppen. Jag fick äta god mat till kvällsmat (stuvade makaroner) sen se en film (Anastasia) och efter det så har jag hunnit måla mina naglar, se en drös med Avatar avsnitt samt fika lite mjölk och kakor.
Livet kunde vart värre kan jag säga! Dock känns det som jag har feber eller något för jag växlar mellan att vara jättevarm och jättekall hela tiden.

Imorgon är det skolavslutning, börjar inte föränn klockan 11 så det är rätt skönt. Efter det så blir det antingen någon slags klassaktivitet eller så ska jag träffa Elly och Tove. Nu blir det mer Avatar och sen sömn förhoppningsvis!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

FUCK brännboll pch det pga de man blev mini sjuk -_-'!

2009-06-12 @ 09:10:39
URL: http://lindafick.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0