Extrem Nattmänniska

Har säkert skrivit det innan men kan lika gärna skriva det igen. Jag är en nattmänniska. Jag trivs och jobbar bäst på natten och kan sitta uppe ganska länge när jag vill. Men idag är lite extremt även för att vara jag.
Jag har inte gått och lagt mig än (kl. 05:31)
Visst jag försökte sova någon gång vid tre snåret men då det inte funkade så struntade jag i det helt enkelt.
Såg att det hade börjat ljusna utanför och att himmeln hade en sån där fin rosa molnig skepnad. Såg även att solen inte hunnit gå upp ännu. Så jag gick ut för att se soluppgången.
Gick en liten bit på vår väg och ett fält för att få lite bättre sikt och när jag väl var där så underhöll jag mig själv ett tag med att fota fina moln.

När solen väl kom fram (vid 5 snåret) så var det otroligt vackert. Ett litet hallelujah moment faktiskt.
Efter att ha fotat solen frenetisk ett tag så gick jag hem igen och här sitter jag nu, insnord i två täcken för det var inte överdrivet varmt utomhus. Dessutom så var det ganska daggigt och blött i det där fältet jag genade över.

Nu ska jag redigera alla de 77 bilderna jag tog och lägger säkerligen ut de här i bloggen sen.

Under tiden får ni nöja er med en bild på en glad Mikka med en fin fin soluppgång i nacken.


Kommentarer
Postat av: Linda F

Awwwh I know what u talk about!:D helt omöjligt att somna nu för tiden!^^

2009-06-28 @ 15:42:31
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: ellen elvira

söt bild!

2009-06-28 @ 17:35:32
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0