Freshness

Hejsan, har precis avslutat en timmes lång "freshness"-section. Den bestod av lång skön dusch, massa body lotion, nytt nagellack och mycket musik. Ganska härligt, känner mig lite som en människa igen efter ett antal dagar då jag gått runt som en smutsig slusk i pyjamas hela dagarna och bara suttit framför datorn.
Var även ute och red med mamma den här eftermiddagen. Fick testa att rida min systers häst, James, för första gången och det var jätteroligt. Han kunde verkligen springa..

Resten av kvällen hade jag tänkt spendera med nån film/tv-serie, lite kaffe, kanske sy klart tunikan jag påbörjat, leta efter ett bra allround-objektiv på nätet (för mamma sa att honvar sugen på att köpa ett nyt, yes yes!) samt försöka att städa mitt rum också.

Har inga direkt nya bilder så lägger upp lite random från midsommar istället.


jag och syster


systern har blivit brunett nu, vilket klär henne alldeles utmärkt!


vi lekte lekar, bland annat stövelkastning.


sen gick solen i moln...


och det blev en typisk svensk midsommarafton


dock så åt vi jordgubbar och tittade på Star Wars  så det var inte helt misslyckat.

Ha en bra kväll och håll tummarna för solsken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0