Happy Days

hej!

Det har hänt så mycket den senaste tiden men jag orkar inte riktigt skriva om det här. Allt jag kan säga är att jag var funktionär på en konferens idag och det var faktiskt riktigt roligt. Fast det roligaste av allt var att efter konferensen så gick jag till kära gamla Hemmakväll och köpte film!

Hittade boxen med Mumien 1&2 för endast 89 kronor, det gick ju helt enkelt inte att motstå och sen när jag kom fram till kassan så såg jag att man fick köpa en film för 29kr om man köpte en annan. Så därför fick Alien 1 slinka med också..Så nu är jag glad glad glad!
Imorgon ska jag jobba stenhårt med APU för det är sista dagen och sen blir det bara en chill helg med Elly, lite film och mycket sömn. Men just nu, Avatar.

God Natt!



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: värva medlemmar :D

2009-06-08 @ 04:46:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: hemmmmliz

åh nej men titta du har fått en komentar wooohoooo!

nu vill jag se lite uppdatering!



xoxo you now you love memememeeee ;)

2009-06-08 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0