Midsommar



På västra fronten, inget nytt.
Det stämmer så bra. Har knappt gjort någonting sen jag skrev sist. Har spelat en del Sims 3 som jag fått låna av Elias samt tjänat ihop ca. 200 kronor på att rensa ogräs och klippa gräs. Har även hunnit en tur till Nova och köpt ett par shorts och ett par nya solbrillor. Aj! Intressepil i ögat.

Midsommar var en ganska stor besvikelse. Skulle egentligen på festival men det blev inte av, just nu är jag rätt glad över det för jag får sova i min sköna säng (med för tunnt täcke tyvärr) istället för ett blött tält i småland.
Imorgon hoppas jag på fint väder så att jag kan få lite tid att sola och bada istället för att sitta vid datorn.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0