Only Time



hej.

den senaste tiden har jag varit väldigt förvirrad. Jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska eller vem jag ska vara med.
Jag mest vandrar omkring och gör ingenting.
Eller ingeting är nog inte rätt ord. Jag har ändå varit i malmö med Tove, firat två födelsedagar samt hjälpt mamma lite.
Imorgon ska jag nog åka upp till hässleholm en kort runda och låna Elias Sims 3, skojsigt.
Vad som händer i helgen vet jag inte själv ännu.
Antingen så ska jag med familjen och fira midsommar eller så åker jag till Emmaboda på midsommarfestvialen.
Helt ärligt så låter inget av det så lockande just nu, vill mest krypa ner under täcket, lyssna på
Enya och gömma mig.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Requiem for a dream har jag redan i min fina lista ;D Men de andra ska jag definitivt lyssna på! :)

2009-06-18 @ 06:39:23
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elias

Aeee, inte centrerad text, det är dödsstraff på det.

2009-06-18 @ 13:29:40
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0