Underhållning för en filmnörd.

Hej, jag har precis sorterat färdigt min dvd-hylla. Den var ganska rörig nu för jag har en massa nya filmer som inte fått plats och jag har inte orkat flytta runt alla filmer efter hand att jag köpt dem så de har bara fått stå på random ställe.
Ikväll var det slut på det då jag bestämde mig för att sortera om.

Först så tog jag ut alla filmer ur hyllan samt samlade in alla de som låg utspridda över huset och la de i "bokstavshögar" i varje hög så låg även filmerna i rätt bokstavsordning.




Och sen var det bara till att tjoffa in de i hyllan. Gjorde lite utrymme på varje hyllplan så att det får plats med nya filmer utan att man behöver flytta runt exakt alla filmer. Detta gjorde dock att alla inte fick plats så jag rensade ut de allra allra sämsta som fick stå någon annanstans...



Tada! Hyllan fixad i bokstavsordning, just the way I like it. På raden längst ner så kan ni se min Disneyklassiker samling föresten, har hela 29 stycken nu och det är precis att de får plats.
Blir nog en tur till IKEA för att köpa en ny hylla nu snart...

Nu ska jag se ett avsnitt av nån serie och sen sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0