En applåd för mig

Blev precis klar med klänningen, tog ännu längre tid än jag planerat eftersom jag fick sy en del för hand men tillslut så blev det klart. Klänningen passar och blev väldigt gullig, inte riktigt som jag tänkt den men ändå fin.
Nu ska jag snabb-duscha och sen blir det till att sova.

Och ja, idag var jag hos tandläkaren och han sa att mina tänder var perfekta (förutom att jag har en tand som växer ut typ innanför tandraden i gommen) och jag hann dessutom svischa in om HM och köpa en till stor tröja på herr-avdelningen, mitt nya beroende! Köpte även ett par leggins och stötte på Elin & Malin, väldigt trevligt men blev också lite sorgsen och nostalgisk, har inte träffats på så länge och jag insåg att jag saknar många av mina gamla vänner väldigt mycket...

puss!


Kommentarer
Postat av: tove <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33

applåder! den blev dunder fin! puss

2009-03-04 @ 20:26:32
URL: http://tovlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0