It's great to be a girl

hejsan! Nu är jag hemma ifrån skolan och sitter här och lyssnar på lite Timo och Palpitation (stavning?).
Ska sitta här och mysa tills träningen klockan 19.

Känner mig så himla tjejig just nu, jag ska just till att lägga upp en bild på dagens "outfit", jag är sugen på att baka, jag ska se något avsnitt av SEx And The City och sen ikväll ska jag på typisk tjej-stepp-takt grejs träning.
 Men, det känns rätt bra faktiskt, har nästan fler killkompisar än tjejkompisar i skolan så alla "tjejigheter" kommer ofta i skymundan så det är rätt skönt att kunna vara så där typiskt flickig när jag kommer hem iallafall.
Ett annat plus är även att jag inte har någon läxa, inget som hänger över mig som jag måste göra utan kan bara slappna av totalt.

puss!

Kommentarer
Postat av: André

Ooh, du lyssnar bra musik mikka ^, kul att någon verkligen lyssnar på det jag tipsar om :D

2009-03-04 @ 20:44:14
URL: http://www.spikpistol.com
Postat av: Elias

Det där var ju feministiskt.

2009-03-09 @ 01:11:24
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0