Sunny sunny sunday

Okej, kanske inte riktigt en solig söndag men en glad söndag iallafall.
Idag har jag hunnit sova ut ordentligt, ta en låång varm dusch och sett Disturbia. Livet kunde ha varit värre kan jag säga.
Nu ser jag lite One Tree Hill med systern men ska snart gå och lägga mig.

Imorgon är det vanlig skola och jag ska lämna in min hemsida och börja planera ett film arbete. Har redan en del idéer och jag kan ge lite ledtrådar; klädbyten, smått stop motion och Kate Nash...

Det enda jag skulle ha gjort idag som jag inte riktigt gjorde är att plugga och städa, jösses jag har blivit så lat!

Skulle egentligen ha någon fin ego-bild i detta inlägg men nej nej, idag funkar det inte. Egobilderna blir stela, fula och allmänt platta sådärför så blir det tre bilder som däremot blev lyckade. Mina grimasch-bilder.
Det är bara att erkänna, om det fanns en tävling i fula miner så hade jag lätt vunnit för jag är kung på grimascher!


Kommentarer
Postat av: Linda Fick

SÖÖÖT

2009-03-16 @ 00:19:21
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: Eleonore

mikka hur klarar du det? du är super söt även när du gör grimaser <3

2009-03-16 @ 07:34:58
Postat av: Elias

Stiligt

2009-03-16 @ 13:44:37
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0