Det Kliar I Fingrarna

Hej hej, ja jag har tid att skriva detta inlägget fast jag egentligen borde vara väldigt upptagen med att skriva min svenska uppsats. Det som är synd är att jag inte alls är sugen på att skriva, däremot är jag sjukt sugen på att sy.
Köpte ett nytt härligt randigt tyg igår och jag kunde helt enkelt låta bli utan har börjat att klippa ut mönstret nu, vad det får bli får ni se på lördag ^^

Tar en liten paus just nu och lyssnar på lite Emmaboda musik,syr och surfar allmänt runt i en enda stor blandning. Men sanningen och säga så jobbar jag ju faktiskt bäst på natten så jag tänkte brygga en termos kaffe och sitta upp till sent och jobba med uppsatsen..

Här kommer lite bilder på det jag syr, tyget är väldigt väldigt randigt så jag blir helt yr när jag måste stirra och flytta på det..




Very well, ha en trevlig ledig kväll nu och hoppas att ni spenderar dne på något roligare sätt än att jobba med skolarbete.

puss!



update (22/5-09 01:16)

helvete helvete helvete, jag körde sönder min symaskin. så sjukt illa och nu är jag lite deppig...

Kommentarer
Postat av: Elias

Blir nog lite uppsats för mig också. Yey.

2009-05-21 @ 23:14:16
URL: http://eliasliedholm.com
Postat av: david

oj synd :S Jag gorde också uppsats haha :) riktigt tråkigt.. hoppas din blev bra för det blev verkligen min :D

2009-05-23 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0