Lite fel i tiden

Tro det eller ej men igår tog jag faktiskt en bild på mina kläder, wow alltså, men har inte hunnit lägga in den så den får komma nu. Snart två dagar försent men men, what to do?





tub topp - hm
kjol - gina tricot


Till detta hade jag mina svarta converse och skinnimmitation men de orkade jag inte ta på mig när jag skulle fotografera. Helt galet vad varmt det var den dagen jag hade dessa kläderna, blev tusan svettig när jag gick utan jackan i stan, globala uppvärmningen mån tro?


Jag hade sminkat mig ganska enkelt med lite puder, mascara och eyeliner. Börjar faktiskt få lite pli på det där att måla dit den nu men det har tagit sin lilla tid att lära sig..

Igår (ja detta är ett inlägg skrivet i imperfekt) så var jag först i skolan och skrev Nationellt prov i Matte. Det gick skit, och då menar jag verkligen skit, gud vill inte ens tänka på det...

Efter det så stack jag och vännerna till Subway för att inta lite föda och sen stack jag och André (och hade följe med Ficki) till Malmö för lite second hand shopping. Jag köpte dock bara film (the Rock och King Kong), varav en faktiskt var på second hand.

Efter turen till Malmö var jag hemma en stund och åkte sen till Tove och tillsammans gick vi på ett spinning pass. Eller jag gick på ett spinningpass och Tove höll i ett spinningpass. Härligt jobbigt var det, fick ta ut mig rätt rejält med min kassa kondis. Fick dock skynda mig hem för att jag och mamma skulle se på "Krig och Fred" på tv.
Det var riktigt riktigt bra, vackert och romantisk och det blev ju inte sämre av att fina Clémence Poésy  (som spelar Fleur Delacour i Harry potter filmerna) var med.

Så det var vad som hände igår och strax kommer ett tinlägg om vad som hände idag, stay tuned.

Kommentarer
Postat av: ellen hyldgaard

söt kjol :D

2009-05-20 @ 23:47:22
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: Linda F

så gulli och somrig! :D

2009-05-21 @ 09:06:52
URL: http://lindafick.styleblogg.se
Postat av: Elias

De va jetefint ^^ Fast du borde ha väskan med på bilderna också, den passade till dom kläderna :)

2009-05-21 @ 23:20:03
URL: http://eliasliedholm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0