med håret i en enda tova och brustna maskor i strumpbyxorna


grå tunika-gina tricot, sjal-farmors,-vitt långlinne-cubus,zebra strumpor-åhlens.

hej, idag är jag jätte trött. Håret är i en enda röra, jag rev precis upp en maska på mina favorit randiga strumpbyxor plus att jag känner mig sådär lagom ofräsch. Men men, trots mycket tåg och lite sömn så känner jag mig ändå nöjd med gårdagen. Nu ska jag hoppa in i duschen och när jag kommer tillbaka så lägger jag nog upp nån bild från klassfesten.

puss!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Åh du får berätta allt, eftersom man själv inte var där :( Hoppas du hade kul iaf:D

2009-05-24 @ 20:36:17
URL: http://lindafick.styleblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0