091116 | 23:06 | Printed Legs

Här sitter jag invirad i ett täcke, med en handuksturban på huvudet och ett tänt ljus bredvid mig. Det smttrar lite regn utanför och jag tittar på Grey's Anatomy och har det lite småmysigt.

Idag var jag i skolan en runda och redigerade film men annars har jag mest varit hemma och bara slagat. Imorgon är jag ledig och då ska jag in till Lund och klippa mig (banne mig på tiden) och sen hem till Tove och ha tisdagstradition, extended-edition.

Samtidigt som jag kollar på Grey's så har jag även spanat in lite söta strumpbyxor ifrån TopShop. Jag har absolut shoppingförbud nu innan jul (förutom nyårsklänning då) så att jag har råd med både julklappar och förhoppningsvis Paris-resa till sommaren men det skadar ju inte att titta lite. Tror jag ska tipsa syrran om de, de är ganska billiga och är en perfekt julklapp...



god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0