091012 | 17:27 | Huller om buller


Hejsan.
 
Som ni kanske sett så har jag ny header. Den är bara tillfällig, hade tänkt gå ut och fota lite till en nya nu i veckan men var så trött på den gamla att jag slängde ihop något snabbt att ha så länge.

Jag har ätit lite kladdkaka och nu tittar jag på Grey's Anatomy och bara slappar. Kommer nog inte göra så mycket mer den här kvällen men det är rätt skönt det med. Ska skicka iväg en beställning till en födelsedagspresent och kanske titta lite på teve. Har en kjol att göra klart med.

Livet är rätt skönt. Har nog inget mer att sommarprata om för inget särskilt har hänt. Eller jo, det var rätt trist utan Elias i skolan och jag gjorde ett praktiskt prov i Rörlig Bild som gick rätt bra.
puss.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Dina bilder är verkligen awesome!

2009-10-12 @ 21:12:46
Postat av: Anonym

Dina bilder är verkligen awesome!

2009-10-12 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0