090916 | 20:26 | En sån där bra dag

Idag har jag varit väldigt glad. Vi hade roligt i skolan, förutom engelskan då kanske. Hade fet håltimma mitt på dagen då vi mest flummade runt och skrattade. Sen när jag var på väg hem från bussen så möttes jag av mamma och Malin som var på väg mot Nova. Självklart hoppade man in i bilen och hängde med!

Nu sitter jag här hemma iklädd mysig pyjamas och insnurrad i filt. Tidigare idag hade jag på mig en kjol jag sytt, svart body och ett par pumps. Tusan också att kameran inte är hemma än för jag var riktigt nöjd med den outfiten.

Ja just det ja, Nova! Tja väl på Nova så skulle vi leta efter ett par skor till Malin. När vi var inne på DinSko så satt jag på en pall och testade ett par luddiga höstskor mest på skoj. Men de var så jäklars sköna och rätt söta, vilket mamma också tyckte, så det slutade med att det var jag som fick skor istället för Malin.. Köpte även en liten söt luddig basker på Gina.
Dessutom så skulle jag välja ut en födelsedagspresent från Mamma och pappa. Det blev en urmysig röd flanellskjorta från BikBok. Härligt härligt, lite trist bara att inga av mina presenter från familjen kommer vara en överraskning (ska ju få en provdocka också). Om nu inte systern har köpt någon liten överraskning förstås.

Nu ska jag dricka te och titta vidare på Idol. Lite läxa ska nog göras också.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0