090927 | 22:38 | Anywhere else but here.

hejsan.
Söndag idag ju. Känner mig allmänt nere.
Trots att fredagen var underbart rolig med film och goda vänner så känns det inte helt toppen.
Jag har huvudvärk och känner mig orolig för lite allt möjligt. Inget kul nä.
Helst vill jag krypa ner mellan min två täcken och sova i några veckor och vakna av att allt är bra och köst sig men eftersom det inte riktigt funkar så så får jag väl ta mig i kragen och ta tag i det imorgon.
Just nu tittar jag på Grey's och längtar efter både sällskap, min kamera och provdocka.
Gud vilket dystert inlägg, men alla dagar kan inte vara perfekta. Jag hade en perfekt i fredags så då är det väl inte mer än rätt att få en sämre idag för att balansera ut det hela. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0