Konfirmationskläder

Idag var jag på konfirmationsfirande, det var faktiskt väldigt trevligt. Drack vin, käkade lax och tårta och fick klappa hästar. Vädret är mycket bättre nu dessutom, frös inte alls.

Sitter på mamma och pappas nya laptop och har tagit lite tjusiga webcam-bilder. So, here we go.









Klänningen hade jag på lärarmiddagen i nian och har inte använt igen förrän nu, gillar den faktiskt. Halsbandet är mammas och tja, koftan är från Gina.

Nu ska jag tillbringa kvällen med att kolla på film eller Disney Channel eller något..



Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Men du... det kan du =) Kan du, kan jag! :D

2010-05-01 @ 22:48:20
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0