Uppgradering

Idag var jag på Nova med Tove. Det resulterade i en massa grym shopping. Köpte en trenchcoat, en bh, en tröja och även en mobil. Eller jag har beställt mobilen eftersom den inte fanns inte just då men förhoppningsvis får jag den denna eller nästa vecka. En LG GW520 blev det. En massa finesser tydligen, ovanligt för mig som brukar ha mobiler helt utan funktioner eller överflödiga finesser. Men det ska bli kul att äntligen ha en telefon som folk inte skrattar åt åtminstone och jag ska försöka att inte förstöra eller tappa bort den den här gången.




Kommentarer
Postat av: therese

haha, jag skulle också behöva en ny mobil, jag har redan tappat min så många gånger att jag inte förstår hur den inte kan vara mer trasig än den är.



och tack, det ska jag komma ihåg, kram <3

2010-03-03 @ 10:09:22
URL: http://massafinarosetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0