Ljuslyktor









När jag köpte de tre nya klänningarna så köpte jag även tre ljuslyktor på Indiska. Ska försöka samla på mig så många som möjligt så någon gång får man ju börja.

Nu hänger de och lyser fint i mitt rum, riktigt nöjd. Dock vill ja ha många fler så de lyser upp ännu mera.

Just nu tittar jag på Projekt Runway, handsyr lite på ena klänningen jag sytt (jag är aldrig nöjd med kläder, måste alltid fixa små saker..) och fixar det sista på nya designen. Headern och bakgrunden kommer förhoppningsvis vara uppe ikväll.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Åh, jättefin design! Passar ju utmärkt! ^_^

2010-01-06 @ 23:19:50
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Lii

FY FAAAASEN va bra design! riktigt bra jobbat ;)

2010-01-08 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0