Torsdagsmys

Idag sov jag till halv tre. Bra jobbat. Sen såg jag en massa OC och scrapbookade (får visa den någon dag).
Åt lite hamburgare, mer OC.
Vid elva-tiden tryckte jag igång teven och såg "Hur man gör ett amerikanskt lapptäcke", som jag velat se ända sen jag var liten, alltså typ 7 år (filmen kom ut -99) Jag drack te med honung och myste.

Filmen var fin och téet var gott. Julgranen drog ju inte ner på mysfaktorn direkt. Jag har plockat ner allt julpynt nu men granen får gärna vara kvar. Älskar att komma ner sent på kvällen för att hämta lite nattmat och mötas av det varma ljuset och doften från julgran.

Jaja, nog dravlat. Nu blir det nog lite mer OC.



(jag försökte ta en seriös "Mikka dricker te och tittar på film"-bild men det gick bara inte, gissa hur många av alla bilder jag tar på mig själv som ser ut såhär ungefär?)

ps. tydligen är jag med i nyaste Frida, får ta och köpa tidningen när jag ska till stan med flickorna i morgon...

Kommentarer
Postat av: Lii

Gaah jag måste köpa tidningen :D:D

2010-01-08 @ 03:35:45
Postat av: tove

jag måste med!!!1

2010-01-08 @ 07:42:32
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/
Postat av: tove

om du har tråkigt idag....så kan du fixa med min design om du vill hehehehehhe pussss!

(vill ha kommentarer/klockslag/datum och sånt ungefär som my http://www.modetrumman.se/myblomquist fast mer allt på en liten rad under titelt, om du fattar ...pusssss)

2010-01-08 @ 07:44:02
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0